Sverige

Vi spenderade julhelgen i Limbe. Det var skönt att få ett avbrott i vardagslivet och njuta av sol, hav, mat och varandras sällskap. Det nya året firar jag in i Sverige. Ja, jag är i Sverige. Jag lämnade Kamerun, med sorg i hjärtat, i tisdags natt. Det finns många skäl till att jag reste, vilka jag inte tänker ta upp här, och jag är tacksam över att min familj i Sverige har tagit emot mig med öppna armar. Detta betyder inte att jag kommer sluta arbeta med organisationen. Jag håller just nu på att sammanställa årets utveckling i en rapport och kommer även att skriva en ny projektplan inför det nya årets aktiviteter. Dock kommer jag inte kunna besöka de skolor som vi arbetar med på ett tag framöver men har flera volontärer som är redo att hjälpa till där nere. Jag hoppas att ni alla har haft en riktigt fin jul och att ni får ett underbart 2011. Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0