Nedräkning

Två månader kvar till avresa och det är mycket som ska planeras och ordnas.

 

Jag har börjat skriva på det som jag ska föreläsa om när jag kommer tillbaka till Kamerun och inser värdet av att ha kvar gammalt studiematerial. Mycket sitter i ryggmärgen men ibland behöver minnet friskas upp en aning. Känns som om jag nu kan läsa böckerna med andra ögon och lättare koppla teori till praktik.  

 

Inbjudningarna till workshopen är gjorda och ska snart delas ut. FN har lovat oss utbildningsmaterial som kommer att kunna hämtas på deras kontor i Yaoundé när vi kommer. Vi letar fortfarande efter en bra men inte alltför dyr lokal men bitarna börjar mer eller mindre falla på plats.

 

Vi saknar dock fortfarande några saker som kanske du kan hjälpa oss med?

 

-          Bärbara datorer (begagnade men funktionella)

-          En projektor

-          Hjälp att trycka t-shirts och broschyrer

 

Kontakta oss via: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0