Bra dagar

Dagarna gar betydligt saktare har an i Sverige. Allt far ta sin tid och ingen stressar i onodan. Nar vi kom till Bamenda hade vi fullt upp med familj, vanner och organisationen men nu borjar allt lagga sig och vi gor saker och ting i samma lugna takt som alla andra har.
 
Igar tog vi oss pa dammig vagar i en extremt varm bil upp till byn for att halsa pa pappa, farmor och dom andra. Det var roligt att se alla igen och huset var iordning gjort. Alla var glada och jag fick bade tid att prata med farmor och leka med barnen.
 
Sedan jag kom har jag kopt pa mig massor med fina tyger och bestallt en hel del klader fran skraddaren. Min nya dress fick jag i lordag och jag alskar den. Tyvarr ar intenet extremt segt har och jag har dessutom lyckats skaffa mig virus pa mitt usb-minne sa jag kommer inte kunna ladda upp nagra bilder.
 
Varje morgon passar vi pa att njuta av solen utanfor vart hus, jag hinner lasa bockerna som jag aldrig hinner lasa i Sverige och jag trivs som fisken i vattnet nar jag far arbeta med organisationen och dela med mig av min kunskap om de manskliga rattigheterna. Ja, som ni forstar sa har vi det ganska bra har!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mayaman

Så spännande att läsa dina uppdateringar. Hoppas ni fortsätter njuta och jobba och att magen piggar upp sig :-) Kram!

2013-02-05 @ 21:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0