Helg

Bamenda ar idag full av roresle och du kan se barn och ungdomar overalt. Det ar en helgdag har och inte vilken helgdag som helst, utan ungdomarnas dag "Youth day".
 
I lordags hade vi Peace pa besok, min favorit, Clive's brorson. Kanns som om han vaxer lite grann for varje gang jag ser honom. Pa kvallen var jag pa min forsta reggae konsert i Kamerun och jag njot till hundra procent. Sondag spenderade jag tillsammans med vanner. Vi tvattade klader, njot av solen i tradgarden och lagade mat. Pa kvallen gick vi ner till affaren vid vagkanten. Dar sag vi, med bara nagra fa stomavbrott, Nigeria vinna over Burkina Faso i finalen av African Nation Cup.
 
Det har varit en bra helg och jag hoppas pa en fortsatt bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0