Fexibel

Har i Kamerun maste man vara ganska flexibel. Saker och ting blir nastan aldrig som man har tankt sig.
 
Planen var att vi idag skulle resa till Bamenda men eftersom jag sedan i sondags har haft diareé och magont sa har vi inte lyckats ta oss nagonstans mer an till narmaste klinik. Dar fick jag konstaterat for mig att jag formodligen bara har atit nagot daligt. Inga parasiter den har gangen tack och lov.
 
Tanken var att vi skulle hamta material pa United Nations Centre for Human Rights and Democracy in Central Africa nar vi anda var i Yaoundé men jag har inte lyckats logga in pa var email for att fa fram den information som jag har behovt. Istallet har jag forsokt ringa huvudkontoret utan resultat. Telefonlinjerna i Kamerun och ingen hojdare och internet ska vi inte ens tala om.
 
Om man ska orka vara har, leva har och jobba har, sa maste man vara bade flexibel och kreativ. Om man inte redan ar det sa kan jag garantera att man blir det efter ett tag i Kamerun.
 

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas du piggar på dig. Ni har inget problem att få tiden att gå i alla fall. men jag tycker inte att er situation med administration och byråkrati låter så himla annorlunda mot SL faktiskt;) Kram på er!

2013-01-22 @ 14:37:18
Postat av: Anette

Heja Linn. Redan ett tom rum efter dej o dina bamsekramar.
Se nu till att du kommer "helskinnad" hem.
Ta hand om dej o dina vänner .
Kramiz Anette o flocken <3

2013-01-22 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0